Kvällen denna fredag

Så var denna kvällen gjord den med. :)
Vid halv sju ringde jag Ramona, mitt i maten va klart, och frågade om hon bjöd på en kopp te.
För då kände jag att jag behövde komma ut ur lägenheten.
Och det gjorde hon så var bara in i duschen och göra sig i ordning och så gick jag dit. :)
Var mycket trevligt. Fick mig en kopp te och t om en liten Baileys. =)
Sen kollade vi på Let's dance, förutom då vi tog en sväng till Konsum.
Var där till en kvart i tio kanske, fick lånat tre filmer jag tänkte se.. Men det fick jag lägga ner när jag kom hem..
Min dvd ville inte spela hennes brända skivor =( Fast den spelar sådana annars, men just dessa gillade han inte.
Så har kollat på tv istället. Finns inte mycket att se bara. ;) Som vanligt när man inget bättre har för sig.

Imorgon bärs det av till Uddevalla, tjugo över tre går bussen. Och jag känner.... Att jag vill allt vara hemma :P
Men men bara att åka.. Lär ju bli bra när jag kommer dit. Hoppas bara man kommer med en rätt tidig buss hem.
Gud så skönt det hade varit och varit en arbetande rik person nu med egen bil. Kunnat åka dit i den och hem direkt när man vaknat! (ja självklart hade man då inte druckit den där alkoholen som tydligen är nödvändig :P)
Vill hem tidigt för finns att göra ju.
Jonas kollade vädret förut.. Tydligen ska det bli snö nästa helg?! I don't wanna!!
Inte om jag ska köra bil då! Får hoppas på att de har fel.

Och nu ska jag skriva nått som jag egentligen tycker är onödigt MEN är ändå lite stolt så ni får ursäkta... Eller sluta läsa här helt enkelt...
Men köpte godis och cola förut. Och har ätit ja visst, men nästan allt är kvar! Och magen känns som det är stopp i nu. Och ett och ett halvt glas cola har jag fått i mig, nu står det bara där. *haha*
*Stolt*
SÅ ledsen för det :P

Nu ska jag nog starta den sista av Beck filmerna jag fick låna. Tycker fortfarande inte de är nått att ha. Bara pinsamma ju.. Men finns inget bättre att glo på.

Ni får sova så gott!

Natt natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0