Idag..

.. går det lite bättre med kompletterings arbetet.
Har iaf kommit igång lite nu.. Om det är rätt är ju en annan femma..
Men har iaf hållt psykbryten borta än så länge ;)
Vet ungefär vad jag ska skriva på en av frågorna, men är ju att få till det rätt i texten. Kan ju inte bara skriva av boken rätt av. *haha* Och så var det med de där egna reflektionerna ?! De är jobbiga..

Om ett par timmar blir det tacos med Robin. Han ville nog äta tidigare än så men åt för en timme sen och är ju inte direkt hungrig nu då. Så han får snällt vänta om han vill äta med mig ;)
Så vet du Karen var jag är om jag inte är på plats när du vaknar och kommer ut på msn ;)

Imorgon är det skola igen. Föreläsning till tolv och sen blir det grupparbetet tills ja fyra skulle jag tro.
Skola även tisdag och torsdag. Då till klockan tre. Teoretisk föreläsning på förmiddagen och praktiskt med räknande på eftermiddagen. Blir nog bra det. Gäller bara att hålla sig vaken ;P

Får handla sedan oxå kom jag på. Kanske göra mig en lista och passa på när vi ändå köper tacos grejerna.
Men som vanligt kommer jag väl ändå glömma vad det är jag behöver. *haha*
Vet att jag ska ha tabletter till diskmaskinen och frukt. Det är ju alltid nått. ;)

Nej får fortsätta med kompletteringen nu.

Hej så länge

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0