Dessa utmaningar..

Har blivit utmanad av Kristina.

4 av mina favorit program:

* Greys, va klart
* CSI, Las Vegas ska det vara
* Hemmafruarna?
* Öhh.. Medium kanske?

4 saker jag gjorde igår:

* Åkte buss
* Var på föreläsning
* Satt framför datorn
* Åt prickig korv macka

4 saker jag ser fram emot:

* När jag får större lägenhet.
* Öhh.. När jag får ett jobb jag får stanna på?
* När jag har pengar till mat?
* När jag har en egen bil?

4 av mina favorit restauranger:

* Ja.. Kinan duger fint
* Wiking? *hahaha*
* Mammas kök?
* Carolines kök?

4 saker på min önskelista:

* STÖRRE LÄGENHET!!!
* Ett jobb
* Kunna trolla genom att bara peka
* En dammsugare som funkar


Känner inte många att utmana så du får känna dig manad Karen.
Din tur efter dina utmaningar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0