Dravel som alltid

Kom på nu att det är söndag och då är det måndag imorgon och skola.
Tur att jag har koll... :P
Så då får det snart bli en dusch och lite packande med skol väskan (känner mig som ett litet barn när jag säger så) och sen lägga sig med sängen och kolla på tv. Cold case idag och det går ju att se på :)

Fick en bit smörgåstårta (till) förut av Börje =)
Det var skönt att slippa göra nått mer än gå ner och hämta tallriken :P
Laaaat, ja!

Ser ut som de ändrat i schemat denna veckan, var måndag tisdag onsdag från början men nu står det måndag onsdag, torsdag. Hmm.. Ja ja det märker jag väl imorgon om inte annat. Han säger nog på slutet när det är vi ska ses nästa gång.

Ska ha Johan imorgon kväll och på tisdag kväll då Börje ska jobba sent de kvällarna.
Så imorgon ska vi ta bussen till Hunnebo. Blir fint det.

Nej får göra mig ordning så jag kan hoppa in i duschen under reklamen här..

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0