Lite dravel

Fick mig ett sms igår vid halv ett om att en viss brandman var ute och det avslutades med "Spring hit".
Hahahahahahahahaha! Snälla vänner man har som tänker på en så ;)
Men då jag inte kände för att var en sån stalker plus att jag låg i sängen och var helt slut (hade precis släckt lampan) så tyckte jag att han fick allt klara sig utan mig den kvällen ;) Men att hon, om han såg lite vilse ut, kunde peka honom hit men att hon först var tvungen att se till att han inte är dammallergiker eller lätt skrämd. *haha*
Men han såg nog inte så vilse ut för ingen kom då ;)

Men istället drömde jag om att jag var ute var en krog, var där Baden ligger, och plötslig var golvet en bassäng och man kunde bada? Och där var jag i min svarta klänning och plötsligt låg jag i en bassäng och badade i den. *haha*
Var där med Börje och vi träffade på Sara och de och så vände jag mig bort och tittade på folk och när jag tittade tillbaka var de andra helt borta. De fanns inte någon stans och hade ingen tele för den låg i jackan som var inhängd. *haha*
Men när jag satt där träffade jag en annan så vi badade istället. *haha* Och när jag väl skulle gå hem så fick jag telefonen och då hade jag massa sms, från Karen. *hahaha* "Vakna tidigt imorgon Jessica! Har massvis att berätta, det tar aldrig slut på det." Och smset rullade eller snurrade eller hur jag ska förklara det i telen. Mycket spännande.
Blev vid ett tillfälle kallad "Anonyma Jessica" ? Ja hopp, det är jag det. *haha*

Nu ligger jag på min soffa och det är såååå skönt. Borde ta och städa lite kanske.. Dammet äter väl snart upp mig annars.. Får se om jag får tag i nån av pojkarna här på mejselgatan så jag kan få lånat mig en dammsugare.
Men inte riktigt än.. Sen borde jag ju börja att plugga på nästa tenta som är på fredag.
Så om någon, som bor i Sverige och lite nära mig ;), har ett svenskt engelskt lexikon att låna så hade jag blivit glad!
Är ju på engelska allt.. Fast klart, sitter jag hemma kan jag ju slå upp på nätet.
Men inte just nu, just nu vill jag bara ligga här och njuta en stund till.

Ha det gott så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0