*suck*

Tur att jag inte blir så trött när jag ska plugga och inte fattar nått..
Så så bra har det ju inte gått med pluggandet får jag ju säga.
När jag har suttit med uppgifterna vi gjort i skolan och lösningarna så hänger jag med rätt okej..
 Finns vissa saker jag inte förstår
 men när jag ska sätta mig och öva själv då funkar inget!
Och så hittar jag inte nån stans en förklaring till hur man gör.
Detta kommer aldrig gå på fredag. 30 poäng minst ska man ha... HAHAHAHA
Jag är nog glad om jag får 5!
Kan ju säga att jag inte är så lockad till att åka in alls.
En buss fem över fem och vara där en timme innan
och sen sitta minst 40 minuter för att sen åka hem två timmar.
Nej inte lockande alls.



Visst ser det roligt ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0