Söndag, dryg dag

Jag fick plockat lite här igår, fanns ju lite kläder som låg i soffan som kunde ligga på andra ställen ;)

Sen låg jag på soffan och funderade på hur den lördagskvällen skulle bli men blev räddad av Robin :)
Så slapp iaf sitta ensam här. Vi kollade på melodifestivalen.. Wwiiee.. Nooot.
*hahaha* Vi satt mest och skrattade åt det, så dåligt.
Sen kollade vi på en film istället, samma som gick på fyran fast på dvd för att slippa reklamen. :P
Sen var klockan över elva så då gick jag mig hem.

Och nu är jag då rastlös igen. Vad ska man göra här hemma?
Finns ju inget att göra. Har legat här sen en tio i nio och undrat över vad man ska göra. Och inget har jag kommit på, har bläddrat på tvn och det är väl allt. Tur man inte blir lätt rastlös :P

Nej jag ska väl bläddra vidare här.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0