Lite duktig är jag ju..

Sitter här i handduk och är nykommer ur duschen.
Känner mig lite duktig, har ÄNTLIGEN fått städat här hemma. Ordentligt oxå, inte bara nått snabbt "dra dammsugaren över golvet" städ. Ser precis likadant ut som innan men känns bättre iaf. *haha* (ja lite mindre damm är det ju)
Gott att få det gjort, tog ju sin lilla tid. Men man ska inte ha bråttom!

Ska ta på mig lite kläder så kommer Johan och Börje om en stund, vi ska laga god mat ihop har vi tänkt =)
Kan vara trevligt. Sen får vi se vad som händer efter det. De åker nog hem till sig och jag ser på nån film kanske.
Valle med karl skulle kanske komma hit ut och kolla på Melodifestivalen och hon frågade om jag inte ville komma.
Men det lockar inte, ser ju inte på det där. Tycker det inte är nått bra.
Men hon skulle ringa igen ifall de åkte ut så får vi se. Hon skulle isf till nån fest oxå och frågade om jag inte vill med, men känner inte henne hon skulle till och inget jag känner jag vill lära känna heller ;) så tackade nej till det med.

Annars om jag får tråkigt har jag ju alltid mina skolböcker! :P

Nej får nog ta på mig jag vet inte när de skulle komma och då kan det ju vara trevligt om man är klädd någorlunda iaf.


Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

hoppas din kväll blev bra=) Själv åkte jag på jobb.. men de e ju gött me lite extra pengar.. kolla på lägenhet på långelid igår=) vet du säkert hehe. hoppas vi får den bara. skit fina badrum å så kram <3

2009-02-15 @ 09:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0