Fortfarande måndag

Ja.. Finns inte mycket att skriva väl.

Haft Johan, vi har inte gjort så mycket, som vanligt. Var till Konsum och köpte bröd och mjölk, träffade på lillebror =D
och Johan var mäkta imponerad. Martin körde ju en, jag kallar det för, brandskåpbil. "Wooooow är Martin brandman nu".
Sen hem, åt lite och så spelade vi fia med knuff.
Lagom ;) Tänkte vi skulle vara ute, han ville göra en snögubbe men snön var ju bara hård så det blev inget med det.

Sen han gick hem så har jag bara suttit här. Men nu gäspar jag mest så kasnke borde lägga mig då...
Sov en stund förut, fick sån huvudvärk så tog ett par tabletter och somnade så skönt till klockan ringde och Johan skulle hämtas.

Imorgon var det inte säkert jag behövde hämta honom ändå, så vi får se.
Hörde med Ramona om en fika, men vi får se på det.

Nej, snart sängen tror jag.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0