Bye bye

Försvann gjorde iaf det goda humöret jag ändå hade trots tristess.
Vart?! Ja det undrar jag med men borta är det iaf.
Och datorn levde bra farligt där.
Tur att inte man tappar humöret över en maskin. *haha*
Lite humor har jag väl kvar så fattar ju hur dumt det är
men humör har jag inget av i vilket fall.
Men sen bestämde han sig ju för funka ändå,
så kanske jag får lugnat ner mig.
Ta ett bad kanske?
Nej så tråkigt.
Allt är tråkigt.
Såg på tv men var nån idiotisk film
 om nån jobbig brud som skulle planera bröllop,
fick då t om stänga av tvn.
Vad har man kvar då?!?!? ;)
Ska iaf försöka se på Skönheten och Odjuret sedan,
låg en natt när jag försökte sova och fick sån lust och se den =)
Men som sagt, försöka för det hänger inte på mig
utan på Börje och då kan det ju ta lite tid.. *host host*

Nej nu får jag försöka göra nått.
Kanske.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0