Ännu en måndag

Japp då har denna dagen gått den med.
Skola idag, men vara bara föreläsning till tolv. Och ingen Dalsi :(
Hon var till sjukhuset med sin arm men var som tur var "bara" en inflammation.
Var i skolan till kvart över två och gjorde uppgifterna som ska in.
Eller ja.. Så gott det gick iaf.
Och nu har jag plockat rent på skrivbordet så pappren från tentan i lördags är borta och jag får plats med de nya pappren :P
Mat har jag ätit och nu står diskmaskinen och går och micro ekonomi grejerna ligger här framför mig.
Så börjar nästa intensiva pluggande. *haha*
Tänk OM jag hade varit så duktig och pluggat så här varje dag istället. *hahahahaha*

Ska köra Johan till pingisen imorgon eftersom Börje ska iväg till Skåne och hämta Solveigs nya bil.
Och när han är lämnad tänkte jag att jag ska till Hunnebo och lämna en skiva till Theo ;)
och en tröja till mamma.
Kommer nog behöva en paus då.
Ska även få låna en dammsugare imorgon så om jag har nån mer paus så kan jag ta och använda den lite.
Det behövs ju!

Nej nu ska jag sätta igång, känner att jag börjar få huvudvärk så ifall den blir värre är det lika bra att ta och ha gjort lite innan.

Ni får ha det så gott.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0