Nya glasögon..

.. är beställda :)
Men det hade inte ändrat sig så mycket som jag trodde.
Bara lite, men lite kan ju göra mycket så beställde nya ändå.
Det lilla han gjorde hjälpte rätt mycket när vi kollade så det ska nog bli bra :)
Var lite svårt att bestämma sig för ett par glasögon..
Men till sist så fick vi bestämt ett par.
Jag hade fyra smakråd där plus försäljaren (jag såg ju inte så mycket själv om man säger så)
och dom sa det såg bra ut så jag får lita på dom.
Om jag har tur så är dom klara redan på fredag!
Så nu kanske jag ser texten på tavlan och på tvn när jag ligger i sängen ;)
Eller ja då när dom kommer.. ;)
Så ska bli spännande att se hur dom ser ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0