Ett längre ett.

Tack alla för kommentarerna på glasögonen :)
Jag håller på att vänja mig med dem, de är lite annorlunda än de förra.
Och Kristina, jag får köra på sådana glasögon nästa gång ;)



Annars händer här inte mycket.
Jag trodde jag hade slutat vara trött på människor, men jag hade fel.
Eller så har det kommit tillbaka. Hahaha.
Men men, träffar väl för få så det blir så istället ;)



Fick iaf städat idag och pluggat lite. 
Men nu ska jag ta tag i det där har jag tänkt.
Tre föreläsningar kvar av detta året, så är uppehåll i två veckor så då blir det att plugga hemma.
Så då har jag tänkt lägga upp nått slags schema så jag får gått igenom allt som vi gått igenom igen :)
För det vi gjorde i början på kursen börjar ju försvinna från minnet nu.
Men än så länge känner jag mig relativt lugn i denna kursen.. 
Fast det är ju en månad kvar till tenta så det lär ändra på sig :P



Snart har det gått ett och ett halvt år.. Snart är det bara ett och ett halvt år kvar..
Nu kan man börja nedräkningen på riktigt!
Nu har snart hälften av tiden gått.. Härligt!
Sen får man se vad som händer.. Om man tar några extra kurser efteråt eller letar jobb för fullt.
Den som lever får se.. Mycket kan väl hända =)
Fast nästa termin ser jag inte fram emot med marknadsföring 2 och organisation och ledarskap..
Men man får väl bara tänka positivt och ge sig sjutton på det  

Nu har jag nästan fått ordning på alla klapparna.
Har Martin kvar och har ingen som helst aning om vad jag ska ge honom.
Men löser sig väl.. Får vi hoppas ;)


Johan åker till sin mamma över jul och nyår, han åker till mormor på lilla julaftons kväll så vi ska ta lite julfirande med honom på dagen där. Jag jobbar till tolv och sen får man göra nått, så han iaf får paket och så.
Lite trist att vänta till efter nyår och fira jul med honom. Så det blir säkert kanon bra :)
Även om det är tråkigt att han ska vara borta så länge.. Men han är ju snart här igen.

 

I veckan ska de kolla på min kyl och frys, de bytar ut de som är äldre än 17 år..
Undra hur gamla mina är..

Men jag hoppas ju att de är äldre än så för de gör konstiga ljud och så.
Så lite nytt hade ju inte skadat =)

Men nu är det nog dax att lägga sig, fast först ska jag kolla busstider,
de har ju bytat tider nu så kan ju vara bra att veta när bussen går ;)
Är ju skola imorgon och på onsdag.
På onsdag ska vi även ha lite pepparkakor och glögg/must med lärarna vi hade i statistiken.
De ska dela ut våra SPSS-certifikat =)

Men nu, busstider och sen sängen!

Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Tiden går fort när man har roligt :D tänk, bara 1½ år kvar.. sen är du liksom smart.. och är utbildad på högskolenivå ;)

Har du fortfarande inte hittat nåt till Martin i julklapp så vet du att jag har kanske nåt roligt i väskan ;)

2009-12-14 @ 20:16:50
Postat av: Jezz

Hahahaha! Ja att jag inte tänkte på det!! Men nu har jag redan bestämt klapp till han ju.. Får ta det när han fyller istället ;)

2009-12-15 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0