Är visst 4 advent..

Nu är snart helgen slut. Yeay!
Får man säga så??
Helger är ju sköna. Att se fram emot.
Men när dom väl är här så är dom rätt tråkiga. Hahaha.
Idag har det inte hänt så mycket.
Jag har sett på alla föreläsningar inom associationsrätt och bläddrat lite bland lagarna och läst frågorna inför imorgon. Det varvade jag med att glo på tv och sucka. :P
En helt vanlig dag helt enkelt ;)

Trodde ju det var Bones på tv idag, men tydligen är det Anna Anka istället.
Och, nej, det är inget jag är intresserad av att titta på.
Så får packa väskan och läsa eller stå på huvud eller nått tills jag blir trött och somnar.
(Lär ju sluta med att jag glor på nått tråkigt på tv ändå ;))

Imorgon är det sista föreläsningen för det här året.
Och jag får erkänna, jag förstod inte mycket om detta. Men så har nog detta varit mest ointressant oxå, det kan ha med saken att göra ;)
Sen är det två veckor tills nästa föreläsning så det blir att plugga, plugga, plugga hemma.
Efter skolan ska jag passa pojkarna i Hunnebo :)
Och på tisdag pratade Börje och jag på att åka till Torp och kolla på de sista klapparna.
De blir ju aldrig klara dom där klapparna. Hahaha.
Men nu börjar det ju bli lite tajt om tid.. :P
Onsdag ska jag jobba :D
Och sen ska vi ha lite jul med Johan, han ska få sina paket och så, innan han åker till mormor.
Sen är det visst julafton??
Känns inte så men det blir säkert bra.
Sova lite till Kalle, äta några prinskorvar och öppna paket så vet man ju att det är jul iaf. :)

Nej, nu blev jag uttråkad igen.
Så får väl ta och packa väskan och kanske fixa en disk eller nått.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0