15:e december

Först får jag gratulera Felicia på hennes 5 års dag :)
Många grattis!



Och till nått helt annat...

Jag är tydligen inte så bra på att fixa proppar i avloppet.
Eller så är jag bra på att täppa igen där igen.
För nu när jag duschade så var det vatten över hela golvet igen.
Suck!!
Så jag får nog ta och ringa fastighetsskötaren och fråga om han har nått bättre sätt
för så där kan det ju inte vara.

Fick mig ett julkort idag :) Var en söt liten tomte. Var ett kort på lilla Alva i tomte klänning och mössa :)

Annars har det varit en lugn dag, har gått i pyjamas hela dagen och lyssnat på föreläsningar och läst i boken.
Imorgon är det skola igen, kanske jag denna gången kan gå till bussen utan att halka mitt i vägen?
Hade ju varit trevligt ;) Men det är ju bara att bjuda på. Hahaha.

Men nu ska jag lyssna lite på en föreläsning om sambolagen.
Yeay.

Ha en fortsatt trevlig kväll och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0