10:e december

Idag är ingen dag med fart i iaf..
Jag vaknade inte förrän tolv!
Och har knappt kommit mig ur sängen än.
Jo lite har jag, har ju fått startat datorn och plockat ur diskmaskinen och så men inget mer nyttigt än så.
Och jag har saker att göra men har ingen ork idag.
Ja ja, det löser sig.

Igår var det luciafirande i Johans skola :)
Han var en av fyra pepparkakor bland en massa tomtar och lucior :)
Blev inga kort för kameran är ju inte så bra men men, söt var han.
Och still stod han inte ;)
Han stod där och busade med han som stod bredvid, dom skrattade och spexade.
Men han hade kul iaf :)
Efteråt var det lite fika men blev inte så länge, detta började ju halv sju på kvällen så kvart över sju började vi resa på oss, blir ju lite sent.

Idag skulle jag som sagt gjort massa saker.. Plugga och städa. Men det går ju inte ifrån mig.
Så istället ska jag hoppa in i duschen, äta något och sen gå till Sandra och ta en kopp te.
Böckerna ligger ju så snällt kvar och väntar.

Men får ta och duscha nu så jag iaf får gjort det medan köttfärsen tinar.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0