Redo

Väskan är packad, endast vattnet som ska med, bilen är på parkeringen, pengar till bensin i plånboken, klockan är ställd och allt är läst igenom igen. Så imorgon är jag redo! Och jag kommer KLARA den för jag KAN!
Detta kommer gå så bra så!
Ska bara göra en skiva som jag kan ha i bilen.. "Sjunga med musik" ska det vara!
Så jag kan sjunga under tiden och hålla mig lugn på så vis ;)

Fick en glad överraskning när jag kollade min bank oxå :)
Det var en del mer pengar i lön än vad jag räknade med så jag kommer kunna betala räkningar, köpa busskort och köpa mat fast jag inte får pengarna från csn förrän i september! Wwiiiee!!

Fast en sak jag inte gillade idag var när jag fick frågan "Varför tog du pappa ifrån min mamma".
Svarade att det gjorde jag inte och fick då till svar "Men det säger mamma".
Ja hopp... Då har det slått slint lite till hos den där människan då.
Man får väl tänka på vad man säger till sina barn eller?
Jag blir så trött.
Han trodde även (om det var nått han fått det till själv eller inte vet jag inte) att det var pga mig och att jag "tagit pappa" ifrån henne som hon flyttade här ifrån. Så där fick jag ju försöka förklara att hon flyttade ju tillsammans med "E-type" (nej jag kallade honom inte det) och att dom var kära då och ville bo någon annan stans.
Jag blir bara så trött.. Frisk är hon ju inte iaf, eller så sticker det i ögonen att jag kan vara bättre förälder till hennes pojk än hon kan själv. Jag vet inte. Men jag hoppas att han förstod.. Lite iaf.
Men då har funderar han ju istället på varför mamma har ljugit. Ja ja, det får hon stå när hon gör så.
Han frågade även fadern sedan samma sak som till mig, och han svarade samma sak som jag.
Mer kan man väl inte göra?

Men men nu ska jag borsta tänderna medan skivan blir klar sen ska det sovas.
Håll nu alla tummar ni har imorgon!
Fast det behövs väl inte för jag KAN!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0