Tisdag

Sitter på jobbet men längtar hem till sängen.
Huvudvärk och mår illa. Inget kul är det iaf.
Men snart är väl klockan halv fem ;)
Eller inte så snart kanske..
Ja ja, sånt här är det ibland tydligen.

Sen ville visst Micke komma och hälsa på ikväll, så då får jag städa lite när jag slutar.
Behöver ju iaf inte knastra under fötterna när man går ;)
Men vet inte om de vill ha fika? För nått sånt har jag inte iaf *haha*
Vatten har jag och det är nog det enda. Ja ja löser sig det med.

Jag vill ha en cykel, vet inte om jag hade kunnat hålla balansen och cykla eller om jag ramlat omkull, men vill ändå ha en cykel. Trött på att inte komma mig till Tumlaren, onödiga pengar om inte annat, och jag är inte tillräckligt motiverad för att gå fram och tillbaka. Men kanske cykla.. Dit är väl inga problem iaf men hem sen är det ju uppför ;)
Måste iaf börja igen, vill inte ge upp!
Om inte för kilonas skull så iaf för hälsan och konditionen.

Nu har jag fixat nytt kompendium iaf, för det andra är ju helt borta.

Ja, annars är det väl som vanligt.

Nu får jag göra nån nytta.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0