Stressad?

Jag fattar inte... Jag läser, det gör jag. Men jag tappar koncentrationen så snabbt.
Jag har läst igenom allt än en gång, och jag känner mig lugn det gör jag.
Men på samma gång lite stressad för skulle jag kanske ha läst det tio gånger till?? Det hinner jag inte..
Kommer jag ihåg allt som ska packas ner imorgon? Kommer jag ihåg att köpa med nått att ha att äta på?
När ska jag hämta bilen? Den ska tankas är det ens öppet när jag fått bilen? Kommer jag ens kunna komma upp imorgon??
Ja ni vet, allt annat snurrar än just det som borde snurra. *haha*
Men det kommer gå bra för jag KAN.

Ska hämta Johan oxå för Börje jobbar sent *suck* och Solveig är iväg. Men chansen finns ju att han går ut så jag kan ha lungt ändå! Annars blir det att sitta i köket och försöka ändå. Ja ja, som sagt jag känner mig rätt lugn ändå så kommer gå så bra så.

Sen får jag tacka Sandra för sällskapet på lunchen oxå :)
Var inte fel alls att komma ut och äta lite och träffas, händer ju inte allt för ofta vi ses.

Men nu ska jag läsa lite till...

Btw.... R fick stanna!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0