Plugg

Jag började dagen med plugg och kommer nog avsluta den lika dant.
Har varit barnvakt och sen har vi varit på kalas.
Var kalas för Albin idag :)
Var trevligt, kul att få träffa kusin och familj igen!

Har varit hemma en stund nu så nu ser det ut som det ska på mitt skrivbord.



Men jag upptäcker att jag har gjort övningarna för många gånger nu.
Inte för att själva räknesätten satt sig men jag kommer ihåg siffrorna och vet därför hur jag ska göra.
Dumt dumt.
Men men, om en vecka så är tentorna gjorda!
Och man har en dag på sig att vila huvudet innan nästa kurs drar igång. :)
Fick idag köpt mig en liten skolkalender, har kollat runt lite och hittade en på konsum för 40 kr.
Är bra att ha en sån!
Så den har jag fyllt i schemat i så långt jag vet iaf.
Blev t om en med färg!


Och detta trots att det fanns svart ;)
Så nu är jag redo..
Boken är på väg så borde vara här på måndag eller tisdag.
Så nu kan skolan snart börja!
Nej, fortsätta plugga nu.
wwiiee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0