Paus

Nu har jag läst igenom allt igen i internationell ekonomi (ska allt göra det igen om en stund)
och även suttit med uträkningar. Fick mig en liten aha upplevelse förut. Jag fattade plötsligt hur man gjorde på en uppgift jag inte fattat alls! (Nej det var inte om hur i hela friden de vet att konsumtionen är 80, suck)

Kom på förut vad jag drömde! Nu börjar jag bli lite orolig för mina drömmar. *haha*
På vad dom betyder egentligen... Men som tur är, är det bara drömmar :)

Nu ska jag faktiskt ta en ordentlig paus och gå över till Robin!
Var ett tag sen jag såg honom nu, han har legat sjuk.
Och sen kommer jag hem till lagad mat blev bestämt nu.. Nice!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0