Lööördag

En slappar dag.. ovanligt eller hur.
Men fick middag iaf, makrill =)
Fast det var nästan så jag inte kunde hålla käften där.
Började lite men såg hur arg Börje började bli.. Så fick bita mig i tungan.
Men jag stör mig så förbannat mycket på hur de gör med maten så jag kan nog snart inte hejda mig.
Började prata på det i bilen på efteråt oxå men han bet av snabbt och sa att han ville inte prata om det.
Så jag fick snällt hålla tyst, och så kom jag hem.
Han har varit så underlig hela veckan, att jag inte vänjer nån gång att han håller på så här.
Så säger han att alla har sina dagar. Ja dagar ja, men han har veckor.
Ja ja, får väl låta han vara för jag blir bara irriterad och han blir sur. *haha*
Man tycker ju att man iaf kan försöka vara lite uppåt eller prata och så med folk, även om man har en dålig dag.
Men det är nått han aldrig lärt sig.

Satt här för en stund sen och så lät det precis som nån gick i dörren.. Men var då ingen i hallen eller någon utanför heller. Och dörren var låst.. Kanske har en inneboende då.
Men då får h*n allt se till att börja betala hyra.

Nej nu ska jag vara duktig tjej.. Ska plugga lite.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0