Kläder, ett helvete.

Varför måste kläder vara så förbannat svårt för?!?!!!
Hatar kläder när man "måste" hitta nått.
Om det så gäller till jobbet, skolan eller när man ska ut.
Man har aldrig nått man gillar.
Jag ska ha nått på mig som ser bra ut, som jag inte ser ut som en flodhäst i och som inte är varmt.
Inte så lätt att hitta om jag säger så.

Funderade lite på min svarta klänning... Men ser ut som det ska bli regn igen..
Och då måste jag ändå ha nått över för är halsterneck på den och nån sån bh äger inte jag heller.
Hitta en sån till mig och ni är duktiga. Är glad att jag har ett par överhuvudtaget.
Och då en kavaj över, blir varmt och man kan inte riktigt röra sig (trångt över armarna).
Synd att man svettas som en gris, är ju så kul att dansa men man vill ju inte att folk ska titta på en när man står där och ser äcklig ut.

Ja ja, lär inte få nån hjälp här ändå.
Men fick iaf klagat lite.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0