I'm alive

Jag lever :)
Mamma var lite osäker så hon fick ringa och fråga ;)

Jag är bara trött. Igår var det ju barnkalas och efter det, när jag fått satt mig ner och varvat ner (innan dess var jag sugen på att gå ut, tur jag inte gjorde det! haha) så blev jag så sjukt trött. Så kvart över tio sov jag.
På en lördagskväll?! Tror inte jag ens sover då en vardagskväll. *haha* Så rätt slut var jag!
Tenta, Torp (ja visserligen bara ett par affärer men jag ENSAM bland en massa folk! Det tar på krafterna), barnkalas och dåligt med mat, ingen jätte bra kombination om man vill vara pigg ;)

Så idag när jag vaknade låg jag en stund och bara var, sen fick jag ÄNTLIGEN städat här..
Det behövdes och jag hittade både golv och möbler under allt damm! Helt otroligt.
Strax innan tre skulle Johan komma från farmor (Börje jobbade) så då fick jag Roger att köra mig ner till Pressbyrån så jag fick ladda busskortet, kan ju vara bra att ha det imorgon när man ska åka kom jag på.
Trodde ju jag hade en dag till på mig då jag trodde det var lördag idag. Tji fick jag :P
Sen har jag tittat på när han har spelat Wii. Börje kom redan klockan fyra så då var dom här båda två.
Vi tog pizza till kvällsmat och lite mer tv spel.

Men nu är jag då ensam här och jag har kollat på det som finns ute till nya kursen.
Men är så mycket sidor så inget jag skriver ut hemma utan får bli i skolan imorgon.
För då börjar det igen och ny kurs! Spännande.. Detta verkar lite intressant... Hoppas det håller sig så bara :)

Kan även berätta att det finns ingen ful volvo mer. Den gamla volvon Börje köpte som han var "så nöjd med" men sakta men säkert bara blev trött på gav upp i morse, på väg till jobbet så la han av och ville inte vara med mer.
Så nu letar han ny bil, igen. Går bra det där ;) Ful-Saaben hade nog varit bättre än den där volvon.. Men vad vet jag.. Inte nått om bilar mer än vad för färg det är ungefär. *haha*

Men nu ska jag dricka nått känner jag, sen bläddra i boken inför kursen.
Jag ska ju bli riktig duktig pluggtjej nu.

Sov gott.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

han kan köpa min

2009-09-04 @ 17:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0