Fredagens dravel

Det här med positivt tänkande... Det är inte så lätt som det låter..
Än har jag inte gått så långt ifrån det när det gäller pluggandet,
funkade rätt bra igår kväll och idag har jag ju inte pluggat än.
Men så ska man ju vara positiv i allt annat, tycker jag, när man ändå försöker.
Och det är mindre lätt! Men men, vem har sagt att det ska vara lätt ;)

Är sista dagen idag och jag har gjort det jag har haft..
Så vet inte om jag ska gå hem och strunta i de timmarna som är kvar eller sitta här som en hösäck?
Jo en sak har jag att göra! Gå ner i källaren med en mapp och sen upp igen.. Det tar säkert tre minuter!
Och så frågade Ida på Kansli om jag kunde tänka mig skriva en liten lista på vad jag gjort på deras avdelning och så.
Så det får jag väl ta och göra då, det kanske tar en liten stund :)
Tänkte skicka mail till dem jag haft med att göra oxå och tacka för denna gången och att de gärna får tänka på mig till nästa sommar och så.

Sedan ska jag nog träffa syster innan kvällen avslutas med plugg.
Sen är det plugg som gäller i 11 dra fram.
Tror ni förresten jag fått nått besked om de fått anmälan på tentorna?
Nepp och då har jag skickat in det två gånger plus ett vanligt mail.
Missar de mig nu så är det ju nått riktigt fel.

Låg igår och var trött men tror ni jag kunde somna?
Nej nej, inte då.
Låg där och vred och vände och vred och vände.
Klockan var nog nära tolv när jag äntligen somnade!
Tröttsamt var det iaf, men då låg jag där och tänkte på saker jag skulle skriva här.
Man får alltid så bra idéer när man ska sova?
Men jag vet inte.. Känns inte lika bra idag. *haha*

Nej men nu fick jag en liten påhälsning av min vän Huvudvärk.
Han har kommit till mig nu i två veckor lite titt som tätt för att mystiskt försvinna för att sen med kraft komma tillbaka för att sen gå.. *hahaha*
Han vet inte hur han ska ha det stackarn ;)

Nej.. Nu ska jag till källaren och sen skriva mail och så.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0