Fortfarande fredag

Nu börjar jag bli lite trött...
Var ju ett tag sen jag anmälde mig till omtentorna.. Men inget svar har jag fått tillbaka att de fått den.
Så jag skickade ett mail i måndags och frågade om de fått in anmälan annars får jag ju göra en ny för det är senast söndag man ska anmäla sig.
Men tror ni de svarat?? Nej då.
Inte alls.
Så får väl ta och skicka en anmälan till då?
Värdelös den där anmälningsblanketten de har för de verkar inte få dem alltid.

Förut kom självaste kommun chefen och bjöd på en bit kaka.
Jag blev lite förvånad men god var den =)

Igår när jag satt här med en av de ordinarie i växeln började hon fråga lite om hur jag skulle göra om jag får ett jobb, med skolan, och så.. Hon har pratat mycket på jobb med mig denna veckan.. Och så nämnde hon att den andra ordinarie ska väl gå i pension nästa år...
Så i min fantasi värld vill hon veta om jag skulle kunna tänka mig jobba här i växeln ;)
Jag svarade iaf att om jag skulle bli erbjuden ett jobb, ett riktigt jobb, så skulle jag nog ta det om man kan ordna med skolan så man får läsa på distans och på halvfart. Tar längre tid men då har man iaf ett jobb så länge.
För tänker inte skippa skolan helt och hållet.. För även om jag trivs i växel är det ju inget jag vill jobba med tills jag är 67.
Men det hade ju varit toppen... Men som sagt det är i min fantasi jag fick till det ;)
Men man kan ju alltid hoppas =)

Dessa timmarna är lite jobbiga.. För nu är ju nästan allt folk borta..
Övervåningen har bara telefontid på förmiddagen och sen är de ute på turer och kollar på ja vad det nu är de kollar på.
Och de andra avdelningarna är det många som sluter ett istället för tre..
Är ju nästan pinsamt att sitta här och svara och inte ha nån att skicka dem till.
Men men, man får le och låtsas som det regnar ;)

Nej det är lungt här *ta i trä* så ska nog läsa lite internationell ekonomi.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0