...

Okej, jag är ingen positiv människa och om jag nu beskriver mig själv ber jag er säga åt mig att jag är sån så jag kan göra nått åt det, för fy fasiken.
Jag är så trött på människor som det är sååå synd om hela tiden.
En dålig dag eller att man har det lite motigt i nått, det är en sak.
Men när det är så synd om en heeeela tiden och allt är kasst.

Vänner bryr sig inte, familjen är "dumma i huvudet", folk snackar skiiit (för oftast gör aaaaldrig de människorna det själva, som det är sååå synd om.. *host*) och det där stället man bor på.. Vilket jävla skit ställe det är!!
Allt är jobbigt, inget är bra. Man har inga pengar, man har inget jobb men har man jobb är det jobbigt för det är joooobbigt. Så då kanske man struntar i att sköta det och så blir allt jobbigt igen för då vill ju inte chefen ha en kvar..
Finns INGET som är bra utan allt är fel, allt är jobbigt och allt är skit.
MEN GÖR NÅTT ÅT DET DÅ!
Behöver inte göra alla saker på en gång men iaf försöka göra nått så det blir bättre.. Eller?!?!
Är vännerna inga riktiga vänner utan sådana som bara snackar skit om en bakom ryggen, byt vänner då?
Inget som är lätt men bättre att göra så än att må dåligt kan jag tycka?
Folk snackar skit, det kommer folk alltid göra men lyssna inte då och lev ditt eget liv.
Jag lovar att alla pratar skit mer eller mindre, vi skvallrar och tycker. Det är inget fenomen som bara gäller en människa.
Hatar man stället man bor på, försök hitta en lösning för att kunna flytta då. Flytta därifrån och börja om på nytt.

Det finns väl alltid något att göra?
Det kanske inte är svårare än att titta över sin egen "utstrålning", hur man själv är.
Börja med att bygga upp sig själv och sen gå vidare därifrån.
Ja jag vet inte. Men jag tror det finns lösningar! Man måste bara jobba för det.. Men det är ju jobbiiiigt.. ;)

Tröttsamt tycker jag det är iaf, och nu fick jag klagat lite över det ;)
(ni ser är alltid nått som är jobbigt eller tröttsamt ;))

Nu ska jag fortsätta plugga.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0