En bra dag

Det löste sig med bil!
Fick först låna Martins bil men sen ringde Börje och sa att jag kunde ha Solveigs bil både onsdag och lördag!
Så den tar jag istället, är ganska mycket billigare i bensin!
Så nu är jag ganska lugn igen :)

Alexandra kom nu i eftermiddag med, vid halv fem skulle jag tro. Så vi har letat och letat och letat efter den där nyckeln men vi hittar den inte nån stans! Helt sjukt! Och den fanns inte i bilen heller. Frågade Johan om han sett den eller fått med sig den men han såg den bara på soffan där hon lagt den för att sen flyttat den till "ett bra ställe".
Och vi vet väl alla hur det är med bra ställen... De är aldrig så bra som man tänkt!
Robin kom en sväng och sa hej oxå, så vi spelade lite yatzy (ovanligt ja visst! ;)).

Men nu ska jag återgå till mina papper :)
Men känner mig som sagt ovanligt lugn... Fattar inte detta... *haha*
Men har ju plugg imorgon med.. Får väl se hur det är då ;)

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0