Oj, nu blev det onsdag

Glömde ju berätta förut att när jag kom hem efter att lämnat paketen på Gewerts så mötte jag på en av de som jobbar på Kansli på kontoret. (var lite komiskt för jag hade pratat om dem och jobb med Carro i bilen till Uddevalla)
När hon såg att det var jag som vinkade till henne från bilen vände hon och mötte upp mig när jag gick ut.
Och då fick jag veta att jag får jobba på Kansli med i sommar :D
Och hon nämde t om Ekonomi? :S *nervigt*
Men det hade varit jätte kul att få vara där med och kolla läget!
Men även det på Kansli är i juli först :(
Hon sa även att cheferna på de olika avdelningarna skulle visst träffas och göra upp nått slags schema. :)
Så blir ju juli och jag gissar augusti med.. Men ska försöka höra med Miljö och Janette om det inte finns nån möjlighet att göra nått i juni med. Annars har jag ju "sommarlov" då, men det vill jag ju inte. Iaf inte när man inte får pengar för det ;)

Har läst lite mer, har fyra sammanfattiningar till jag SKA läsa innan jag lägger mig, och sen om inte ögonen går helt i kors ska jag läsa lite om EU:s politik och policys. Spännande värre.
Hur det ska gå med omtentan undrar jag.. Men är väl bara att läsa på den efter jag kommit hem på torsdag.
Nått finns ju förhoppningsvis kvar så det bara är att plugga på.

Ja, jag får väl göra det då kanske :P
Tror det var nått annat jag skulle skriva men det är då borta.
Ja ja, inget viktigt då.

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0