Långfredag

Det är ju tur att det inte tar tid att komma igång med städningen :P
Har bara funderat på det i snart två timmar.. Men det kommer väl. Går ju fort när man väl börjar.
Men det är svårt att börja! Damma och dammsuga, hur svårt kan det vara?
Har ju super vrålåket till dammsugare nu så det är ju inga problem.
Jag ser att jag glömt skicka in pappren till Sotenäsbostäder, men bestämde mig ändå för att ställa upp mig på kön på nytt om ett år istället. Känns bättre så. Dumt att få erbjudande och man inte kan ta den.
Så lika bra att vänta istället för att hamna längst ner sedan när man tackat nej tre gånger.

Nu sitter jag med en på msn som är så nyfiken. Om jag bara visste vart han ville komma?
Rätt tröttsam ibland :P Ja ja märker jag väl.

Nu får jag väl försöka få tummen ur och börja städa då..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0