Telefonsamtal

Fick precis ett telefon samtal från nått modell bla bla i Göteborg.
Jag har tydligen fått en gratis fotning där med sminkning och så..
Helen hade visst varit där och lämnat mitt namn :)
Och får ta med mig två på detta med.
Så då ska jag bara fråga nån..
Fick tid nästa lördag, hon sa fyra men i smset står det 16.45.
Kunde ju varit kul :)
Har velat göra det ett tag.. Kanske få några bra bilder.. Fast man känner sig som en flodhäst.
Ska iaf höra med syster. Och du Kristina, kanske har tid och lust?
Var ju ett tag sen vi gjorde nått!
Caroline jobbar så får ringa henne om en stund..
Och så får jag ringa Kristina med för vet inte när hon läser här :)
Tror bara att bilderna kan kosta en del.. Och det är ju lite jobbigt :(

Men vi får se!
Jag kunde byta tid oxå om det inte funkar den tiden.

Kommentarer
Postat av: Kristina

tihi....

2009-04-10 @ 16:09:37
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0