Söndags kväll

Jag har t om fått dammsugit och lite snabb dammning här hemma. Och det tackar jag Robin för. *hahaha*
Han ringde och ville komma på te :) Vi sågs ju aldrig i fredags och igår hade jag ju planer  så då fick vi fick ju ta en liten "dejt" idag då. Och då fick jag eld under fötterna och fick fram vrålåket och fått det rent. :)
Så fick vi pratat en liten stund :)

Och nu sitter jag i soffan framför tv:n.
Har varit så trött hela dagen men blir väl så när man haft två tentor på tre dagar. Man blir rätt slut i huvudet då.
Men men bara att se glad ut, är ju bara två dagar jag har föreläsningar nu så.

Nu ska jag fortsätta glo tv.

Ha en trevlig kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0