*Ska bara*

Ska palla mig ner till pressbyrån tänkte jag och köpa frimärke och posta intyget till SKTF.
Men jag *ska bara* först. Ända sen jag vaknade *ska jag bara*.
Ha ha ha ha, funkar bra för mig detta..
Men har iaf fått plocka i köket och så, så lite *ska bara* har iaf gjorts.
Men nu *ska jag bara* hitta kläder, och ta på mig och kolla mig i spegeln och allt sånt där och sen gå ner.
Meeeen det är lite segt, har inget jag vill ha på mig. Känns som kläderna krymt :P

Borde dammsuga och så med... Men jag *ska bara*... Ligga här en stund? ;)
Finns säkert nått jag *ska bara* innan jag gör sådana där tråkiga saker. :P

Fast är ju skönt väder idag, så borde väl ta och palla mig upp och göra nått vettigt.

Ikväll ska jag vara hos Börje, han har visst en läkartid i Uddevalla kvart i nio.
Det sa han inte idag utan en annan dag, annars hade jag inte trott på honom...
Men är en bra skum tid. Skulle ta en kvart, är nått han måste göra för att få ta lastbilskörkortet.
Så då får jag vara där hos honom för Johan ska ju sova. Så får bli att titta på Grey's hos honom idag.
Kan ju inte missa det för allt i världen! ;)

Nej om jag ska kolla mig i spegeln då..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0