Redan torsdag?

Idag var Dalsi tillbaka i skolan :D
Det var så kul att se henne fast hon kommer troligen inte imorgon. Hon har ju missat alla föreläsningar förutom en del av den första och så den idag. Och imorgon är den sista, så hon tyckte det kändes bara onödigt.
Men men hon är tillbaka iaf :)
Livet rullar på efter hemskheter.

Så äntligen hade jag nån att prata med på rasterna och så, var så skönt :)
Satt kvar i skolan efter föreläsningen idag, fick läst lite. Men han som sa att han skulle sluta fyra idag slutade visst två så blev inte så länge som tänkt. Men fick ändå läst mer än vad jag lyckats göra hemma :P

Om två timmar är det då dax för teater, kameran har jag tagit fram och kollat så det finns batteri i.
Sen ska den kommas ihåg att tas med, med.. Värre med det kanske :P

Men kanske det blir några kort sen ;)

Fortfarande inga pengar från SKTF, och jag undrar om det var själva fackavgiften jag betalat för mycket på eller akassan.. För fick räkningarna för akassan idag och det är samma summa som jag betalt innan plus att det står där att jag ska betala den summan jag betalt? Ja ja.. Märker jag väl.
Men de får ju gärna komma nu!
Gjorde faktiskt så att jag beställde skor från Ellos så får jag betala där så mycket jag kan.
För de gör ont nu, skorna, lite sönder både här och där. :(
Men pengarna behövs ju, har fått nalla på de sparade INTE BRA, trodde ju jag skulle fått dem nu.
Så där ska det läggas tillbaka, med ränta och sen hoppas jag att jag hittar ett par billiga jeans så jag iaf får mig ett par hela byxor! Ja ja, allt löser sig väl.
Men skulle önska att kommunen ringde och ville ha mig lite extra. Men kanske det är stopp där, vem vet i dessa tider.

Lite fick jag skrivit nu iaf. Inte illa.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0