Måndagen snart slut

Var inte hemma förrän vid sex idag, tog något längre med däcken än vad vi trodde och sen hem till Kungshamn, vi hämtade Johan och var till Hunnebo för att hämta en GPS som nån på körskolan köpt av Sanny.
Sen fick jag handlar och så hem.
Så hann aldrig till biblioteket idag men kommer ju fler dagar.
Hemma fick jag packat upp matvarorna, pratat lite i telefon sen ringde det på dörren och där stod Johan och en kompis till honom, de ville komma in och spela tv spel. Så de fick det, kunde inte med att säga nej. Har sagt åt honom att han inte kan komma hit så med kompisar, fick sagt till honom igen när han var ensam.
Men de spelade en liten stund och sen gick de ut och lekte igen. Var lite för gammal dax, spelet, för kompisen ;)
Lyckades t om med maten idag, var så gott. Inte illa. *hahaha* Händer inte så ofta, men glömde ju köpa gurka :(
Men det gick ju ändå. ;)

Åskade lite här förut med men det var då snart över.
Och nu är det CSI som gäller.
Sen sängen, skola imorgon.
Idag kom jag iaf ihåg att skriva ut pappren i förväg till lektionen, glömde det igår så fick sätta mig och göra det imorse :P

Men nu ska jag fortsätta se på CSI.

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0