Lugnare nu

Jag fick allt lugnat ner mig till slut förut, fick ringt till mamma och snörvla henne i örat.
Och gjort lite mat och tittat på tv medan jag åt, så då fick jag rensat hjärnan lite och så.
Sen satte jag mig och kollade på några länkar som Susan hade skickat på facebook, och där hittade jag lite om det jag inte förstod i boken, på svenska. Så kanske man kan få nått att fastna iaf.

Får låna lillebrors bil på torsdag med så jag kommer mig till tentan.
Hämtar den på onsdag kväll nån gång, han har jouren så han kunde inte köra ut den själv ;)
Har även fått sålt två böcker idag :) Så de ska jag skicka iväg imorgon, då jag antar pengarna från dem kommit in.
Hade ingen aning om frakten så hon fick nog väldigt billigt där men jag orkar inte bry mig, märker ju imorgon vad jag kan ta om jag får sålt fler.

Fick pratat med min klippa på msn förut med, så vi ska hjälpas åt nästa vecka att skriva ett personligt brev till skolan i Uddevalla. :) Så får vi se hur det går med det.

Men nu ska jag nog ta mina papper med mig till sängen och läsa lite innan jag ska sova.
Klippan försvann på msn så då kan jag lika gärna lägga mig ;)
Ska upp och köra Caroline och Albin till Uddevalla imorgon :)

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0