Lite trött igen

Först får jag veta att jag ska få mat på en restaurang på smögen ikväll. Jag blev så glad! Tänkte att det var kul att vi skulle göra det och kändes som att då bryr han sig ju ändå om allt jag gör. (har pojken)
Sen blir han sur, för han tror att jag är sur, för att jag gick ifrån honom efter att stått där i 5 minuter utan att han tittat på mig eller sagt tack eller sagt något annat. (Vad ska jag då stå där för?! Så jag gick men var aldrig sur.)
Så nu vet han inte om han vill längre. För nu är han inte på humör längre. (Så nu är det väl nån annan som får maten.)
Så NU är jag irriterad. Varför säga att jag ska få mat på restaurangen om han sen ska ändra sig för "han blev trött efter jobbet och blev sur för han trodde jag var det"?

Lite trött blir jag ju. Hur svårt kan det vara att förstå att jag vill ha ett tack?
Eller att han tittar på en när man kommer in?

Vad sägs om en resa långt långt bort? Med vår värme och där man bara kan slappa i skuggan på balkongen och ha det kanon. Och sen nån kväll går man ut och dansar? Någon som åker med?
Jag ska bara ta på mig skorna med klack, den kort korta kjolen och lack väskan och ta en rajd.
Sen är jag redo. Då åker vi!

Kommentarer
Postat av: carro a

förstår att du blir trött på honom=/ han kunde gött bjuda dig på mat!!! klart jag åker med, men jag får också ta en rajd;)

2009-04-04 @ 21:01:49
Postat av: Jezz

Ha ha ha, lite roligt att jag la upp mitt inlägg bara nån minut efter du skrivit :)

Mat blev det. Och gott var det.

2009-04-04 @ 21:04:08
Postat av: Jezz

Glömde ju, kanon. Då tar vi oss var sin rajd och sen åker vi!

2009-04-04 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0