Ja det var den utgången

Jag är hemma och har varit hemma sen två.
Någon som är förvånad? Nej inte jag heller. Lite besviken kanske men inte förvånad.
Besviken på mig själv. Men jag hade ingen som helst lust att stanna kvar där ensam, bland alla dessa folk.
Så MYCKET folk! Först var det lungt, sen var det många men fortfarande så jag klarade av det. Sen stängde de ju uteserveringen och *poff* så var det så mycket så man stod packade upp mot varann. Och då ville jag helst bara bryta nacken på de flesta. De hade gjort om uppe på andra våningen, var fint. Spelades olika musik uppe och nere, det minns jag inte om det gjort förut. Men nere var det rätt okej, var schlager och lite så, det tycker ju jag är kul. Men tydligen inte de andra. Och uppe spelades bara musik där man blev dum i huvudet, så då gick jag ner, ensam! Pratade med Valle i telefon, sen vid halv två kom de andra ner med jacka på, då skulle de hem. Och som jag skrev, jag stannar inte ensam.
Man hade lätt kunnat tappa bort varandra bland alla dessa folk, trodde jag skulle känna igen fler än vad jag gjorde. Men jag tror jag hejade på en, och det var Kenny, när vi skulle gå. (nu ljög jag, hälsade ju på Andreas som jobbade med)

Så så där super roligt som jag tänkte jag skulle ha, var jag inte ens i närheten av. Kändes som vi mest satt.
Men men jag kom ut och från väggarna, ska väl var glad för det.
En bra sak var att jag blev bjuden på inträdet och en cider! :D
Sparade jag de pengarna. :)

Nej nu ska jag väl lägga mig och sova. Krama lite på Håkan kanske.
  
Han ser nästan ut att behöva det.. Så då får jag vara snäll ägare och ge honom en kram eller tre.

Natti natt på er

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

det va synd=( Hoppas de blir roligare nästa gång

2009-04-13 @ 06:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0