Inte längre?!

Trodde det hade tagit längre tid en vad det hade gjort, från att jag skrev sist.
Nu är iaf min hjärna trött. Det går rätt fort :(
Så funderar på om jag ska handla och tanka på bilen och sen sätta mig igen.
Vill läsa igenom alla sakerna minst en gång till iaf och sen, får det gå som det går.
Inte mer med det.
Satte mig med uppgifterna som vi haft i detta.. Där förstod jag inte mycket nej.
Men nått kanske. Sätta mig med dem sedan igen. Vi gick igenom dem med han vi hade i mikroekonomin, och han läser ju frågan och sen bara man ritar av det han gör man behöver inte ens tänka, så inte så konstigt att inget fastar då :P
Satt här och längtade till imorgon eftermiddag, men det kan jag ju sluta med för då är det dax att läsa på nästa..
Men på lördag eftermiddag! Dit kan jag längta. *haha*

Nej om jag skulle ta och handla och så då, så kan jag sitta ett par timmar till sedan innan Grey's börjar ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0