I väntan på påskharen

Så tråkigt det är när Karen jobbar, ingen att prata med på msn då ju!

Idag har jag varit barnvakt till pojkarna i Hunnebo. Fick hämtat dem på dagis, hittade dem gjorde jag.
Och efter att ha kämpat på med säkerhetsbälten och så kom vi oss ner till dem. Och där fick Theo lite spel för mamma skulle ju va klart komma och hämta honom, vilket var svårt då hon jobbade. Till slut fick jag dra honom över vägen och in.
Som han grät och grät. Men han fick lugnat ner sig när han fick sitta ifred medan jag tog hand om Albin.
Och bättre blev det när han fick starta en film. Så fick de lite att äta och så.
Men inte sov de när Christian kom hem, jag har ingen koll på hur det ska gå till. Kanske hade gått med en, men inte med två ;) Och speciellt inte med den stora där man inte får göra nått utan mamma ska göra det :P
Men när Christian kom sig hem fick han lagt Albin och då fick jag iaf borstat tänderna och fått på pyjamas på Theo.
När Christian la Theo var Martin så snäll och körde mig hem :D
Fast han lät inte lycklig, men han sa det var lungt sen i bilen. Och han höll på att glömma var jag bodde :P
Har bott här i ett år nu men han var ändå på väg upp till valberget.. Ja så kan det bli när man bara varit här.. Två gånger?

Innan idag har jag fått plockat lite här hemma, fast har kvar dammsugning och dammning. Får bli på fredag då kanske.
Jag har kört Caroline och barnen till tandläkaren och tillbaka. Och äntligen fick jag tummen ur och lagt upp annonser om böckerna. Träffade Emma en sväng innan jag hämtade på dagis.
Ja det var väl min dag det.

Imorgon är det skola igen och så är det visst torsdag och då ska jag ju ut i Hunnebo. Jag trodde det var massa dar kvar tills dess. Så som vanligt sitter jag här utan nån särskild lust att faktiskt gå ut. *haha* Det var ju ovanligt :P
Men blir säkert bra när det väl är. Robin skulle iaf vara nykter så han kör, så jag kommer mig hem :)
Allt skönast att komma hem.

Väntar på att påskharen ska komma med ett stort påskägg med lösgodis i..
Men då kan jag nog vänta ;)
Fast klarar mig nog utan det där stora påskägget.

Nu är det väl snart dax att packa väskan och göra sig i ordning för natten.
Är ju inget som håller mig kvar på datorn idag ;)

Ni får sova så gott när det är dax.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0