Fredag

Läste om nån som hade grillat.. Och det lät så gott!
Så sugen jag blev på grillat! Men finns varken grill eller kött att grilla så ;)
Då får man försöka äta nått annat, frågan är bara vad.
Tänk om maten bara kunde stå klar. Det hade varit toppen.

Varit i skolan idag, höll mig vaken! Helt otroligt.
Men kände mig nått så ensam. De två jag satt med är trevliga och så men känner mig som en svans eller nått annat onödigt. Sitter och väntar utanför salen på att de ska komma, sätter mig bredvid dem och sitter där som ett fån.
Visst jag pratar med dem och så men känns ändå dumt. Idag på en rast så satt jag på ett ställe och de andra gick på toaletten sen såg jag när de kom upp för trappan, fortsatte läsa tidningen jag tittade i och väntade på att de ska komma fram. Tittar upp och de är borta? Då har de satt sig på ett annat ställe? Då kände jag mig ännu dummare!
Så då gick jag in och satte mig i salen igen. Men så är det väl. Men som jag saknade Dalsi.

Idag vet jag inte vad som händer mer, har inte pratat med Robin på hela veckan. Så får se om vi hörs av sedan och det blir nån film kväll. Det hade inte varit fel, slippa sitta här ensam.
Ja ja.

Det har ringt ett hemligt nummer två gånger, ena gången var jag på föreläsningen så nu har jag bara väntat på att det ska ringa igen, för jag antar att det är han från SKTF, och när det väl ringde igen för en stund sen, då tappade jag luckan på telefonen när jag skulle svara så jag klickade personen då. Men ringer väl igen, men hade ju hoppats att det var rätt lapp så pengarna hade kunnat komma innan påsk.

Nej får väl göra nått och äta då.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0