Fredag kväll

Blev goooodis och film / tv hos Robin idag med. Ett helt okej fredags nöje tycker jag.
Fast vi tyckte det kändes liiiiite fel när vi satt och kollade på Så ska det låta... Hahahahahaha.
Men men har man inget liv så har man inte :P
Fick köpt mig billigt lösgodis på Konsum. Men det är ju så svårt med det där hur mycket man ska hälla i. Blev inte dyrt i pengar men massor i godis. Så nu har jag hela helgen iaf, för man blir ju mätt snabbt på lösgodis.
Först tittade vi på nån film med Adam Sandler, han var agent som ville bli frisör. Lånade den av Ramona för ett tag sen men min dvd ville inte spela den.. Men det funkade hos Robin :)
Sen Så ska det låta och sen såg vi Troja efter det. Så blev en sen kväll idag. :)
Vi sa inte så mycket men det behövs inte heller, och när vi sa nått var det för att skälla över idioterna på tv. :P
Han ville gå ut imorgon, fast inte här. Men det passar inte så bra, inga pengar till det och jag ska vara barnvakt på söndag då B jobbar. De ska ha tok utförsäljning på Holmens med start imorgon, allt ska visst kosta 5 kr.
Så de får nog att göra ;) Sa att man kanske skulle gå där innan de öppnade men han på insidan sa att det finns inte mycket att ha.. Och sen är det ju inte direkt så man behöver nått, har ju för lite plats redan.
Imorgon behöver jag inte ha Johan nått direkt, han ska vara på kalas mest hela dagen.
Första kalaset är klockan 11-13 och nästa är 14-17. Så det jag ska göra imorgon är att köra bil och passa tider.
Ett rätt bra sätt att passa barn på :P
Har fortfarande inget hört om imorgon, så var väl ingen som hade sagt nått om lördagen då. Var väl bara mina drömmar.
Där händer ju de mest underliga saker.

Nej nu ska jag nog lägga mig och sova.
Har gäspat sen tio tror jag :P

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0