En söndag i soffan :(

Denna dagen har ju inte varit så lyckad, skulle plugga hela dagen.
Vaknade med huvudvärk, men den försvann efter ett par tabletter och mackor.
Men sånt illamående, var lite rädd där att det skulle vara nån magsjuka eller nått.
Så där blev det inget pluggande för jag låg bara på soffan och mådde så illa.
Men är inget annat än att jag mår illa.
Gick över vid fyra så då fick jag läst en stund tills Börje och Johan kom. Så gjorde vi mat.
Och nu sitter jag och mår illa igen, wwiiee.
Ja ja, går väl över denna gången med. Sen blir det att läsa natten lång.
Om man inte hade blivit så trött av det bara. *haha*
Men men bara att läsa på! :)

Nu påminde Caroline mig om att Martin fyller snart.. Hade jag då förträngt.
Hon frågade vad jag skulle ge honom i present.. Kanske en burk cola jag kan ha råd med då?

Frågade Börje förut om han går heldagar i Trollhättan sen när han börjar köra och det skulle han visst.
För tänkte att det känns onödigt att köpa ett dyrt busskort när jag ändå kan åka med honom in, nästa kurs är bara två dagar i veckan. Så då kan jag åka med han in, stanna i skolan och läsa och åka med han hem.
Sparar jag de pengarna iaf. Kanske jag kan få betalt alla räkningarna i maj :P
Känns så onödigt att fylla på kortet för att åka bussen åtta gånger.
Ja ja, det löser sig det med.

Nej, nu ska jag sitta och tycka lite mer synd om mig själv ;)

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0