Dravel om.. bil strul?

Nu är det snart sova dax. Men ska först kolla igenom anteckningar och så en gång till.
Känner mig lugn, som att jag egentligen kan detta.. Fast på samma gång finns ju tvivlet där va klart.
Ja ja, det går som det går, inte mer med det. Kommer fler chanser isf, även om det blir utan pengar.. *hmm* 
*Försöker hålla mig positiv* 

Har läst mest hela dagen och dagen har gått så fort, fast har även varit till apoteket och fått köpt min medicin och så.
Och till Konsum så jag får mig nån frukost imorgon och de obligatoriska polkagrisarna ;P som jag har till tentan. 
Caroline var min räddande ängel idag med när jag fick låna hennes bil till imorgon!
Fick ett lite mindre psykbryt här över det där med bil förut, har frågat Börje sen förra veckan om jag kunde ha hans men det är svårt att slita sig från bilen några timmar. Tyckte att hans mamma kunde köra honom till jobbet när han skulle jobba men det var visst svårt det med. Så när han sen bestämde sig att han inte kunde låna mig bilen, och jag visste att Carro och dom håller på att flytta vilket kräver att de behöver sin bil va klart och Martins bil låter konstigt och mamma fick jag inte tag på, ja då fick jag ett litet meltdown här hemma och tårarna sprutade. Jo just det, jag visste även att Börje skulle låna Carros bil imorgon för den har dragkrok och det har inte hans, då kallade jag han idiot där lite diskret i sms:et till Christian. ;) Men så kom B på att han behövde inte hennes bil imorgon ändå, för de kunde lika gärna ta det nästa helg så fick jag frågat henne om  jag fick låna den istället och det fick jag! Så då sprutade tårarna för det. *hahaha*
Men det var skönt efteråt, var nog mycket stress där över tentorna. 
Så till sist fick jag iaf hämtat hem den, så den står på parkeringen tankad och redo för en tur till Trollhättan imorgon. 
Fick berättat för B att jag fick stört gråten när jag inte kunde ha hans bil så då fick han dåligt samvete :P 
Men det kunde han gott få :P Så då var han så snäll och skjutsade mig till Hunnebo och sen bjöd han på mat. 
Allt för att lätta samvetet? ;) 

Nej om jag ska ta och läsa det där sista så jag kan komma mig i säng, fast kommer väl inte kunna sova ändå som vanligt innan en tenta. Drömmer drömmar om att jag försover mig och sånt. *hahaha* 

 Och så får jag ju slänga iväg ett grattis till Kent som fyller idag. :)

Natti natt på er

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0