Blev ändå

Ja se, han blev på bättre humör.. Ibland är det nästan så jag undrar om han läser här ;)
Vi åkte till den där restaurangen, fanns pizza och nån toast att välja på. Så fick bli pizza, så ovanligt när vi äter :P
Men så god den var! Och mysigt ställe. Pizzorna bakades så man såg och in i en riktig ved ugn.
Kanon goda. Slurp sa det bara, inga problem som helst att få ner den inte!
De var lite dyrare, eller en del dyrare beroende på vad du skulle ha på ;)
Men det gjorde inget eftersom vi åt gratis :P
Så borde det vara alltid. ;)

Och när jag kom hem såg jag att mamma hade ringt, och då ville hon äta på kinan :(
Var ju typiskt! Men det får bli en annan gång :)

Och nu har jag äntligen fått tag i Karen ;)
Det är jobbiga dagar när vi inte pratar våran dos på msn :P

Och här kommer jag sitta tills jag ska sova.

Imorgon ska jag ha Johan igen, fast inte förrän vid ett.
Hade/har sån lust att gå ut och göra mig galen, men utan pengar eller nån att galna sig med är det trist.
Plus att jag kom på att jag skulle vara barnvakt ;)

Nej nu får jag ta och prata med Karen!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0