Gårdagens kväll

Ja Emma kom ju igår men med helt andra planer än vad jag hade.
Hon hade fått order på att hon skulle gå ut i Hunnebo och frågade om jag inte ville följa med då.
Så det gjorde jag! Vi gjorde oss i ordning och så och sen åkte vi vid åtta dit.
Jag var sååå fin! =) Kändes riktigt bra. *hahaha*

Det var Nattan hon fått order av, känner inte henne nått eller så så satt mest där och var tyst..
Men men det gick det med :) Det blev ju bättre efter en stund och vinet slank ner ;)
Chockade mig själv genom att faktiskt få i mig hela flaskan vin. Vet inte när det hände sist. *hahaha*
Sen fick ju oss skjuts ner till Kanten med Daniel, Kenny och Robin.
Så gick vi in allihop och tog oss nått att dricka. Kenny och Daniel åkte iväg och lämnade Robin kvar med oss när han var på toaletten.. Snälla kompisar det :P
De åkte till Kungshamn, de ville visst inte ha med honom för han hade då sagt innan att han ville med och Kenny sagt "ja men vi ska baaara dit och titta" och sånt så det var ju tydligt att de inte ville ha med honom.
Men tror allt han hade roligt med oss ändå. Vi satt iaf där och sjöng för fulla halsar, de spelade massa gamla låtar!
Var jätte kul! Sånt där man dansade till när jag gick i femman typ.. Jag sjöng med och de andra försökte så gott det gick ;)
Och sen vid tio i två åkte vi hem, stänger ju två där och det tycker jag är en lagom tid för två är då jag blir trött när jag är ute. *hahahaha*

Idag har vi gjort tacos. Inte fel =)
Blir så mätt så fort bara.

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

Å så va ni i hunnebo å fråga inte mig=( På min lediga helg å allt. *lessen i ögat*

2008-09-14 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0