Dravel

Igår efter jag var färdig tvättad tog jag bussen till Carro,
så packade vi in barnen efter lite om och men och kom oss iväg till Uddevalla.

Pojkarna "kör" bilen =)




Ö&B var det som gällde
 och där fick jag köpt på mig lite schampo och balsam och sånt som kan vara bra att ha hemma..
För tar det slut tar det slut när man står där utan några pengar.
Så lite fick vi handlat iaf :)

Sen kom vi oss till Hunnebo och Johan och Börje kom,
Johan skulle sova hos Carro och idag är de till Liseberg =)
Fick skjuts med Börje hem och efter en timme kanske, om ens det
så var jag hos Robin och kollade på film och tv.
Det var ju fredag ;)

Var hemma vid elva kanske, som vanligt.. Brukar bli den tiden *ha ha*
Satt lite och pratade med Karen innan det var dax att lägga sig i sängen och sova :)
Och sov gott gjorde jag.  =)
Hela lägenheten var fuktig och luktade av tvätten som hänger här.
Så hade balkongdörren öppen och det var så skönt.
Svalt och luft att andas =)

Nu har jag inte gjort nått vettigt sen jag gick upp
bara sett på tv..
Men rätt skönt det med :)
Nu är ju frågan om man ska orka göra någon nytta här hemma men det tror jag inte.
Har fått order på att jag ska ut på Kanske idag, Sara fyller år och ska dit.
Så man får se om man kommer ihåg det. *ha ha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0