Today

Idag vaknade jag först vid sju och var pigg men vägrade gå upp då!
Så lyckades somna om till tjugo i tio iaf.
Då hamnade jag framför datorn och försökte få in mig i duschen.
Men det kan vara väldigt svårt.
Tog till kvart i tolv *hahaha*
Men hann iaf innan det var lunch hos Solveig.
Efter lunchen, blev där ett tag vi satt och pratade om skolan, så gick jag till Ramona på en kopp te och en massa strunt prat. Följde med och hämta Emilia från kalas och så. Fick ju kolla in huset :)
Gick hem vid kvart över tre halv fyra kanske för då skulle Johan komma, passar honom medan resten av familjen A. är till Uddevalla.
Så har jag suttit här och gett mig på bokföringen medan han har spelat, varit ute och lekt med Emeliarna och spelat lite mer. Emma var här en sväng och sa hej oxå.

Nu vänta jag mest på att de ska komma hem från Uddevalla och att Robin ska komma hem från Väjern så vi kan lägga oss på varsin soffa och glo på tv. *hahaha*
Givande helger vi har :P

Nej får väl vara lite social nu.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0