Sova

Ja snart sova dax, har det visserligen varit länge nu men nu har jag iaf kommit mig in i duschen oxå så jag är ett steg närmare!

Idol har stått på här i bakgrunden.. Och jag måste säga att jag tycker det är kasst!
Tacka vet jag Grey's istället! ;)
Och det börjar nästa vecka!! :D
Hur man nu ska orka se på det.. hmm.. hoppas det går repris som det brukar göra :)
Så har jag söndagarna räddade ;)


Nej, ska nog palla mig i säng, väskan är packad så det är bara att lägga sig.
Undra hur man ska se ut imorgon i håret bara.. Ser ju ut som en stor hårboll i vanliga fall.. och tänk då när man sovit i blött hår.. Det kommer stå och alla håll och inte gå att lägga ner.. Kul kul :P

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0