Söndag

Jag måste vara nått så orolig över att inte klara skolan eller nått för jag sover så dåligt och det är mycket om skolan och arbeten där som speglas i drömmarna.
Skit jobbigt är det.
Jag är ju helt slut på dagarna sen.

Idag har jag träffat Emma och Liam, vi tog en promenad. Gick på strandpromenaden men kom oss inte där ifrån på ett tag för Liam hittade ett ställe där han trivdes.
Han satte mig i fängelset massvis med gånger och extra roligt blev det ju va klart när jag började stå där och säga att jag inte ville vara där och att han skulle släppa ut mig. Tur man iaf kan roa två, snart tre, åringar ;)
Och vi sprang och höll på. *hahaha* Ibland så finns det allt nån liten lektant hos mig ;)

Sen satt vi en sväng på Hamngrillen, Emma fick sig en kaffe och Liam åt hamburgare och glass.. Gratis!
Så skulle man ha det. Bara fråga om man får en glass och få det.
Så började det jätte regna va klart, från att det var sol och så varmt till regn.
Men det var skönt för jag fick skjuts av Emmas mamma hem så slapp iaf gå hem idet.

Hemma la jag mig på soffan och glodde tv och så kom det någon och knackade på dörren som ville vara här ;)
Så nu spelar han och jag sitter här och försöker hitta nått om etik och moral. Nått jag fattar nått av och som verkar som man kan ha med i ett arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0